fredag 20 april 2012

Kort med Wee stamp

Ska denna snö aldrig försvinna?
Godmorgon mina kära vänner!
Idag kan jag berätta att mitt ben börjar läka,
det ser fint ut, tar väl någon vecka till innan
det är helt läkt, men nu kan jag gå och har
inte ont!
Tack snälla ni som skickat så härliga hälsningar!
Här kommer ett kort med en Wee stam
dessa stämplar är helt underbara.
jag lämnar in detta till Cardandscrap 
utfordring 30 där man ska bruka blomster.
ha en härlig dag och helg!
massor av kramar från lene

22 kommentarer:

Lena sa...

Hejsan Lene!
wow, vilket giulligt kort du har gjort. Hon är ju helt bedårande, där hon sitter med sina blommor. Så himla fint med allt det rosa. Gott att du börjar känna dig bättre. Trevlig helg. Kram Lena

morkaren sa...

Hej Lene, hvor er jeg glad for du er i bedring, og ikke har ondt i benet mere. og det er vel nok et sødt kort du har lavet, rigtig "pigefarver" godt du har lyst til at scrappe igen. knus morkaren.

Annelie sa...

Vilket jättefint kort Lene, väldigt sött motiv, jag håller en tumme för dig i utmaningen!
Så roligt att höra att benet är bättre, önskar dig en riktigt trevlig helg!
Kram Annelie

bili sa...

Skönt att höra att du är på rätt köl igen, har saknat dej. Himla snyggt kort, fina färger o dekorationer. Gulligt motiv. Lycka till i utmaningen o trevlig helg. kram bibbi

Gertrud sa...

Så skönt att det går på rätt håll med ditt ben. Vilket fint kort du har gjort, jag älskar dessa stämplar. Jag har en kamera nu så vi ses över Skypen nästa vecka och pysslar. Ha en go helg, kram Gertrud

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Vilket vackert kort.
Roligt att det blir bättre med ditt ben. Ha det bra kram

onkis sa...

Va skönt att ditt ben läker och att du inte har ont längre.
Ditt kort är underbart vackert.
Ha en trevlig helg!
Kram.

Majsan sa...

Hejsan Lene vännen :9

ÅÅH så härligt att höra att benet börjar bli bättre :)

UNDERBART VACKERT KORT, gillar ju också Wee Stamps stämplarna, dom är ju såå ljuvliga :).Så fint dekorerat det med blommorna o spetsen och färglagt det så snyggt, gillar mycket :)

TREVLIG HELG VÄNNEN :)

KRAMAR MAJSAN

Iffa ...... sa...

Hej!
Vilket härligt ljust fint kort du gjort. Ljuvlig stämpel och så gulliga detaljer att spana in på =)
Tack för din goa kommentar hos mig idag, blev superglad när jag läste den.
Vad glad jag blir att du mår bättre och inte har ont längre! Vilket elände du åkte på. Nu får vi tro att det sista i läkningsprocessen går snabbt så du kan få denna olycka bakom dig och skapa massa fint som jag får kika på här inne hos dig!
Ha en underbar helg och STOR kram till dig!!

Pia sa...

super sødt og lækkert kort
Du må have en dejlig weeknd
knus Pia

Louise sa...

Kortet är så underbart vackert.
Kram Louise

Carina sa...

Härligt att det börjar kännas bättre för dig. UNDERBART kort.
Trevlig Helg
Kramisar

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Hej Lene , roligt att höra att ditt ben håller på att bli bättre.. och vilket fint kort och underbar stämpel , du har verkligen lyckats att måla den superfint....
kram
Agneta

Dorthe sa...

Så fint et kort. Tusind tak for du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

Riet sa...

What a wonderful card Lene.

Hugs Riet.xx

Ann-Charlotte's blogg sa...

Underbart ljust och vackert kort, urgulligt motiv och jätte härligt dekorerat.
Skönt att höra att du börjar bli bättre i ditt ben.
Önskar dig en fin helg!
Kramar

Galenskap och lite allvar sa...

Hej vännen!
Så himla skönt att läsa att du är på bättringsvägen...roligt!!

Ditt kort är så fint, väldigt smakfullt gjort!!

Hoppas att du får en härlig helg och att snön försvinner hos dig. Jag ska hålla mina tummar för att du ska få våren att hålla sig kvar!! Här är det riktigt aprilväder. Vissa dagar är otroligt fina, varma och underbara och andra vill man helst bara sitta inne och slippa gå ut över huvudtaget.

Kramelikram Veronica

Marita Johansson sa...

Åhhh vad bra att ditt ben läker som det ska nu.

Väääääldigt fint kort

Trevlig helg

Katarina sa...

Superfint kort med supersöt stämpel.

Vad skönt att höra att benet läker och att du börjar bli bättre. Jag är också jättetrött på det tråkiga vädret, önskar nu sol och värme, regn har vi fått nog av.

Kram Katarina

Paula sa...

Vilket underbart kort i härligt pastellig rosa! Sååå romantiskt!

Aud Kirsten sa...

Nydelig kort, kjempesøtt motiv!
Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring:)

Lisa-olsi sa...

Ett vackert rosa kort,
väldigt söt stämpel.
Lycka till!
Skönt att benet är bra snart.
Ha det gott!
Kram Lida