måndag 2 januari 2012

10 i Top 2011

Gor fortsättning på det nya året!
Nå ja det kan man ju disskutera, jag har öroninflamation
och mår allmän dåligt! Försökte pyssla lite igår,
men det var helt omöjligt, tittade på grejerna
som det var första gång.
 Nå vä här kommer min 10 i Top lista, inte för att
jag tycker de är bäst, utan för att jag verkligen gillade
att göra dem. Det är en blanning av kort & Altrad.









Hoppas Ni alla får en bra dag! Få se om det blir en
bloggrunda senare idag!
Kramizar från lene

10 kommentarer:

bili sa...

Kul att se dina utvalda kort/alster för 2011. Vackra var o en på sitt sätt. Inte kul med öroninfl. Men du får vila och ta det lugnt. Antar att du fått medicin o avsvällande. Krya på dej kramar bibbi

onkis sa...

Va tråkigt att du inte mår bra..

Va roligt att få se dina fina alster.
Hoppas att du snart mår bättre.
Kram!

Lena B E sa...

Nää fy tusan för öroninflamation, hoppas det går över snart!
Wow så många fina alster du har gjort!! :)
Kistan är ju fantastiskt men det är alla dom andra alstrena också. :)
Jag vill önska dig ett gott nytt år och en god fortsättning! :)
Krya på dig!
Kramar från Lena

Marita Johansson sa...

WOOW helt underbara alster.
Hoppas att du snart är bra igen
God fortsättning

Lena sa...

Hejsan Lene!
wow, vilken fin lista du har gjort. Dina saker är fantastiskt fina. Roligt att se!
Men så tråkigt att du blivit sjuk. Jag är inte pigg jag heller. Har en envis förkylning, som inte vill ge sig. Krya På Dig Kram // Lena

Anne Bente sa...

noget såååå skønne de er alle sammen

klemmmmm

Lisa-olsi sa...

Jättefina alster, kul att se tillbaka.
Hoppas du mår bättre nu.
Ha det gott!
Kram Lisa

May Britt sa...

så mye flott du har laget i 2011, ønsker deg god bedring, og et godt kreativt nytt år:)

nyttårsklem fra maya

Margareta sa...

Såå roligt att se alla dessa underbara alster! Får sån inspiration!! (Ett av korten bor ju dessutom hos mig numer - TACK! Står på finhyllan över pysselbordet här i stugan. )
Stackars du som fått öroninflammation!! Inte kul alls! Hoppas den går över fort med hjälp av värme och avsvällande!
BÄTTRE FORTSÄTTNING PÅ 2012 önskar jag dig! Stor krya-på-dig-kram!!

Carina sa...

Många fina saker du gjort under året. Fy för öroninflammation. Krya på dig Kram