lördag 30 juli 2011

Förvaring till MS. stansar

Hej kära vänner, hoppas allt är bra med Er denna
regninga lördag?!
Jag har gjort en låda till mina MS. stansar!
Kul att få lite snyggt i hyllan!
 Var lite hastig med att fota, det ska stå stansar på framsidan!
  Mitt namn på insida, inte för att jag kommer ta med
hela låda, bara för att det blev snyggt!
Det finns plats för några till! Det är faktiskt ett par
stycken till jag önskar mig!
Vill passa på att önska alla en härlig helg!
Jag ska på sommar teater imorgon!
"Bröderna Lejonhjärta"
där både mitt barnbarn och min son medverkar!
Det ska bli jättekul, hela familjen med deras
familjer kommer dit!
Håll alla tummar för fint väder!
Massor av kramar från Lene

17 kommentarer:

bili sa...

Praktisk förvaring du har gjort. Fina dekorationer på utsidan. Då ser det säkert prydligt ut vid ditt pysselbord :) kramar bibbi

Linda's Dillerier sa...

Den ble jo kjempe lekker!!
Selv har jeg bare mine i en plastlåda, men den har veldig stor plass så da kan flere MS puncher flytte inn :-)

Ha en strålende lørdag

Klem Linda

onkis sa...

Vilken perfekt och framför allt snygg förvaring du har gjort!
Tänk att det alltid finns mer saker man vill ha innom scrapbooking världen :)
Må gott!

Lena B E sa...

Åh wow vilken jättefin förvaring!! :)
Så vackert du har dekorerat den, det blev verkligen snyggt med ditt namn på insidan. :)
Hoppas du har en härlig helg.
Ha så kul på teatern! :)
Kramar från Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilken låda vännen denna förvaringen var jo grymt snygg:) Du vet minsann hur du ska få det snyggt på hyllan:)
Å man har "alltid" plats för flera stansar eller hur hi hi hi dom kan man väl inte få för många av:)

Håller självklart tummarna för mycket fint väder när ni ska i väg på teatern så kul:) Det blir nog supertrevligt:)

Ha en underbar och trevlig lördag och massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

Lena sa...

Wow Lene vad snyggt du har gjort till dina stansar. Konstigt att man bara vill ha mer och mer, ha,ha. Älskar färgen på din låda och jag förstår det är snyggt i ditt pysselrum nu. Ska hålla både tummar och tår för vackert väder för er i morgon. Ha det så trevligt. Kram Lena

Marita Johansson sa...

Vilken jättefin förvaring.
Här skiner solen och vi har varit vid havet och badat så det gör liiite ont trots insmörjningar

Åsa sa...

Klart vi håller alla tummar, tassar och tår för att vädert blir bra idag för er! ♥
Asken till dina stansar är så snygg... och smart att se till att det är lite plats över till fler. Det brukar ju bli att det fyller på efter hand, vilket jag till slut lärde mig när jag skulle skaffa lådor till mina stämplar... *rodnar*
Här händer inte mycket, är förkylt och det går segt. Håller på och grejar med bredbandet här men när det är klart och inkopplat som det ska vara så är vi äntligen klara här hemma och jag kan ta foto och visa. Inte mycket att se så men ändå, tänk att vi kommit så långt! :)
Nä, nu ska jag njuta lite mer av din vackra ask... är så roligt att du gjort något till dig själv också som du kan njuta av varje dag. ♥
Massor med kramar och ha så roligt idag!
Busan

Nina sa...

Underbar låda du har gjort.Jag behöver göra en också mitt pysselrum börjar att bli för litet, vad nu det kan bero på. Ha detså gott. Kram Nina

Annelie sa...

Åh en sån låda skulle ju jag behöva!
Ja inte till MS-stansarna för det har jag inte så många som jag skulle önska, men en till stansar överhuvudtaget skulle ju vara kanon!
Botten går snart ur den lilla lådan i min hurts av metall, så snart är jag illa tvungen att hitta på nåt annat...
Tack för tipset, din är ju verkligen superfin!
Hoppas ni fick fint väder under teaterföreställningen & att allt gick bra för de medverkande!
Ha en fin ny vecka!
Kram Annelie

Louise sa...

Så mycket fina saker du lagt upp sen jag var här senast. Det är så roligt att gå denna blogg rund och hitta massa fina saker och man får bara lust att srping rakt till pyssel rummet och börja pyssla på en gång.
Många Kramar Louise

Margareta sa...

Läcker låda! Så roligt när det är fint där man "jobbar"!!

Ha det gott! Kram!!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig bästa Lene vännen:)
Blir alltid lika glad över fina trevliga ord om det jag har gjort från dig vännen:) Tusen tack:)
Jag skrev precis till Louise att mycket pyssel blir till tidligt på morgonen eller på natten när jag inte kan sova:) Det är bra att det finns något positivt med utebliven sömn eller hur:)
Snart så min vän så kommer du hinna med "mycket" när du inte kommer att jobba så mycket ska du se:)
Jag har påbörjat min "Tutorial" till te asken men det tar tid så ha lite tålamod med mig bara!!!

Hoppas att teatern var vällyckad och super trevlig men är säker på att det var den:)

Önskar dig en underbar måndag och vecka var rädd om dig!

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla vännen Inger:)♥

Pernol sa...

Jättesnygg förvaring! Praktiskt att ha alla stansar samlade på ett ställe. :)

Jag har en pågående blogcandy som jag hoppas att du vill delta i. :)

Ha en underbar vecka!
kramis Pernilla

Pernol sa...

Hej Lene!

Tack för att du ville vara med i min blogcandy! Lycka till!

Ha det bra!
kramis Pernilla

smuulan sa...

Hej! Tusen tack för att du kommer ihåg mig! Jag mår bra, men önskar att jag hade lite tid för pyssle. Men det kanske kommer till hösten. Älskar MS-stans lådan!
Tusen kramar!

May Britt sa...

hei hei
tusen takk for gode trøstende ord i bloggen min, de varmet.

kjempeflott boks du har laget/pyntet, den blir nok fin i hyllen og jeg er sikker på at du får fylt den med det du ønsker deg:)

klem maya