fredag 3 juni 2011

Inget nytt på scrapfronten

Hello girls!
Jag ber om ursäkt att jag varit så dålig på
att kommentera i Era bloggar!
Det kommer tyvärr vara så ett tag framöver.
Jag måste vila min arm, har så ont att jag nästan
inte kan löfta den ibland!
Jag kommer att titta in och kommentera i den
mån jag känner mig OK!
Kommer inte heller att bli så mycket scrap.
Har lite jag måste försöka göra klart, men vila
är det som står på programmet!
Ha det gott friends och ta hand om Er!
Vi ses och hörs!
Kram lene

32 kommentarer:

Annacarin sa...

Hej Lene!
Förstår så väl hur det är, ta det lugnt så ska du se att det blir bättre!
Här hos oss skiner solen idag och det är riktigt skönt sommarväder, på snudd till för varmt faktiskt! Men skam den som klagar nu när det äntligen blivit sommar :)
Det stämmer, jag skulle hemskt gärna vilja ha mallen om det går att lösa på något sätt, så kul!
Jag har en liten idé med den...
Sen är det ju inte säkert att resultatet som kommer ur händerna stämmer riktigt med hjärnans bild.. ha ha!
I helgen ska vi åka till Ullared!! Vi lämnar våra tonåringar hemma till deras stora sorg (de klarar sig alldeles utmärkt, men de vill gärna hjälpa mig att handla upp hela Gekås!) och åker själva jag, gubben och det lilla buset! Våra bästa vänner följer med så jag hoppas på en trevlig week end! :)
Sköt om dig Lene!
Kram Annacarin

onkis sa...

Va tråkigt att du har så ont i din arm.
Hoppas att den blir bättre snart.

smuulan sa...

Hoppas att det blir bättre och bättre i armen!
Kram!

Katarina sa...

Det är bättre att hålla sig helt ifrån data och pyssel så att armen får vila sig och förhoppningsvis bli mycket bättre. Du får ta dig tid med annat som gör att du mår bra. Ha en fortsatt trevlig helg. Många kramar Katarina

Lisan sa...

Hejsan, Hoppas att du kan vila armen så den blir bättre. Här vilas med lite då o då både från scrapp o blogg. Helst när det är så här varmt. Ha det så bra, kramis från Lisan

Marita Johansson sa...

Inte kul att ha ont.
Hoppas att det snart ger med sej.

Distressed Desserts sa...

Hej Vännen.
Tråkigt att du har värk.
Det går över med lite vila får vi hoppas.
Tills dess så hoppas jag att du passar på att njuta denna fina sommar som visat sig i dag.
Lite ovanligt varmt faktiskt!!
Med lite tur så kommer du att hitta hit och till alla andra cybervänner under din vilotid.
Tänk på det som semester!
Kram
/Maria

Lindha sa...

Vilken tråkig sits du har hamnat i! Men tänk i första hand på dig själv och ditt tillfrisknande! Du har gott om tid att kommentera hos oss andra framöver! Lägg all energi och tid på att komma tillbaka.
Krya på dig!

Kram

Veronica sa...

Hej!
Krya på dig, tänker på dig.
kram
Veronica

Lätta och Goda recept sa...

Hej Lene,
lider verkligen med dig.
Jag skickar massvis med krya-på-dig-kramar till dig.

Ha så gott!
KRAM Susanne

Anonym sa...

Tack för köpet av den fina stämpeln! Hoppas du blir bättre snart i din arm o hoppas det inte tar alltför lång tid att läka!

Krya på dig nu o passa på att njut av att det äntligen blivit sommar!

Många varma kramar Susanne

Annelie sa...

Hej Lene!
Tråkigt att höra om din arm :( Jag går också lite på halvfart fortfarande och försöker hålla mig ifrån datorn & pyssel men man kan ju inte låta bli att fuska lite ibland ;) Men annars är det som du säger vila & avhållsamhet det enda som hjälper. Hoppas att du kan njuta lite av sommarvärmen så länge & att du får ordning på armen snabbt!
Kramar Annelie

Pernol sa...

Så tråkigt med din arm. Hoppas den blir bättre snart!

Krya på dig!
kramis Pernilla

Petra sa...

Oj, det låter inte kul med din arm. Vila nu o ta det lugnt o njut av det fina vädret istället.
Kram
Petra

Alva sa...

Hej Lene!
Oj, det lät inte bra... Hoppas verkligen det blir bättre, vill ju se dina fina alster! ;)
Den där födelsedagspresenten var i inlägget nedanför ar jättesöt!
Ännu en gång, TACK för de otroligt gulliga kommentarerna du ger mig!! Det betyder väldigt mycket :D

Ha det bra, hoppas du mår bättre!
Kram Lisa

Carina sa...

Tråkigt för dig, krya på dig
Kramar

Margareta sa...

Inte kul att ha ont! Vila nu och försök njuta av den undebara sommar vi fått, så hoppas vi du snart blir bättre (eller ännu hellre BRA!)!
Man får lära sig att inse sin begränsning ibland, även om det är svårt!

Nina sa...

Tråkigt att höra att du har ont i din arm, krya på dig. Kram Nina

Gertrud sa...

Kram och krya på dig. Gertrud

Lena sa...

Hejsan vännen!

Hoppas, hoppas att du snart ska bli bättre i din arm. igår blev det ett besök hos Pysseltagen. Har njutit av den Skånska myllan och värmen några dagar nu. hoppas solen skiner på dig med. Kram och Krya På dig. Lena

Unknown sa...

Hej vännen, vad tråkigt med
armen :( Hoppas verkligen att du snart är bättre.
Ja här är det med glest mellan besöken och bloggandet, men det har berott på saknad av inspiration och det fina vädret..
Var rädd om dig gumman / Kram kram

Lena B E sa...

Aj då, hoppas du snart blir bättre i din arm. Vila nu o ta det lugnt. Att vila så mycket det bara går är det enda som hjälper, akta dig för att sitta vid datorn för mycket bara, men hoppas du kan pyssla lite i alla fall, annars får du väl passa på att njuta av solen och värmen så länge. :)
Krya på dig vännen!
Kramar från Lena

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Åh stackare.. hoppas armen kryar på sig.....
kramar
Agneta

LenA sa...

Hoppas din arm känns lite bättre så du slipper ha så ont!
Var räddd om dej!

Kram Lena

Åsa sa...

Hej vännen!
Tänker på dig och hoppas du kryar på dig... var rädd om dig och hoppas du får mycket sol och inga pollen i sommar så du kan njuta lite ute igen. Pysslet finns ju kvar och vi andra också... men längtar så själv efter att komma tillbaka och vara mer aktiv här så förstår dig om du med gör det. Men snart är vi nog tillbaka båda hoppas jag... ♥
Massor med krya på dig-kramar till dig och sommar-kramar!
Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig bästa Lene vännen:)
Jag HOPPAS HOPPAS att du har fått kryat på dig och mår bättre nu!!! TÄNKER MASSOR PÅ DIG OCH HÅLLER ALLA TUMMAR OCH TÅR FÖR DIG SKA DU VETA:) Inte roligt när någon man tycker om har det jobbigt och svårt!
Å du ska inte be om ursäkt för att du inte orkar med att blogga runt!!! Du ska tänka på dig själv och ta hand om dig själv!!! Blogga runt och hälsa på andra ska man göra när man har lust, ork och möjlighet:) Sen så vet jag att jag och många med mig väntar jättegärna på dina underbara alster:)

Vila din arm och hoppas att du kan njuta lite av sol, sommar och värme:)

Jag har själv inte varit så aktiv på min blogg och med att blogga runt. Tiden och orken räcker tyvärr inte till för allt som man så gärna vill göra. Då måste man prioritera så är det bara!!!

Jag och Henke var ute med Segelbåten i helgen som var och fick en underbar stund tillsammans:) Vädret var kanon så det var toppen:)

Ha det bäst och sänder en massa med styrkes kramar och orka med kramar till dig vännen:)
Från din lilla vän Inger:)

Pia sa...

Hej lene
jeg ønsker dig god bedring med armen, det er ikke så godt ikke at kunne dyrke sin hobby men det et vigtigt at du passer på dig selv
varme knus Pia

Lena sa...

Hejsan Lene!
Måste titta in till dig en stund och höra hur det är med dig?
Hoppas att det går åt rätt håll och att du börjar känna dig piggare. Många varma kramar från Lena
Var rädd om dig!

Lena B E sa...

Hej min vän!
Jag tittar bara in för att höra hur det är med dig? Hoppas du har blivit lite bättre i värken?!
Jag vill samtidigt passa på att önska dig en jättetrevlig och skön pingsthelg! Ha det så bra.
Många kramar från Lena

Pernilla sa...

Hej! Vad tråkigt med din arm. Vila på nu så hoppas vi att det snart blir bättre.
Krya på dig!
Kram Pernilla

Kamilla sa...

ÅÅÅh klart du måste vila ♥ så du blir bra igen!!
Krya på dig och hoppas armen blir bra i ett nafs :)
Kraaamizar i massor

Distressed Desserts sa...

Hej hej.
Jag hoppas såå att du är på bättringsvägen.
Väldigt glad att du tittat in och lämnat söta spår efter dig.
Önskar dig en finfin vecka och många kramar.
/Maria