onsdag 18 maj 2011

award

Jag fick denna fina award av Onkis.
Tack vännen, jag uppskattar detta mycket!
jag ska ge den till några andra tjejer nu.
jag ska också skriva 8 sanningar om mig själv.
1. jag tycker om människor av alla de sorter!
.2. Jag älskar mina barn, svärdöttrar & barnbarn.
3. Jag äter Gi mat...mest för att det är gott
4. Jag är scrapoholiker! -skrattar-
5. Jag hatar att städa!
6. Jag tittar alltid på CSI!
7. Jag skulle behöva städa min bil!
8. Jag trivs med att leva ensam!
ha en bra dag
kram lene

6 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
Stort Grattis till Awarden.Den är du väl värd!
Ha,en skön dag!

onkis sa...

Va kul att du tog awarden till dig,roligt att veta lite mer om dig.
Ha en bra dag!
Kram.

Lena B E sa...

Grattis till awarden vännen den är du sååå väl värd! :)
Kul att höra att det är fler än jag som inte gillar att städa. ha ha :D
Ha en underbar dag min vän.
Många kramar från Lena

Anonym sa...

Hej Lene!

Vill börja med att tacka så superduper mycket för de jättesnälla och gulliga kommentarerna om mina alster! Det betyder sååå mycket att jag inte kan beskriva det. Du ska i alla fall veta att jag är jätteglad för varenda litet ord du skriver! :D

Grattis till awarden, den är du verkligen väl värd!!
Sen måsta jag ju också säga tack så mycket för att du gav den till bl a mig! Det är så kul!!!

Jag har ju blivit så dålig på att kommentera...
Dina kort du gjort är så underbart vackra Lene!! Du är så duktig och inspirerar mig väldigt mycket.

Hoppas du har det bra! :)
Ha en bra vecka!! kram Lisa

Louise sa...

Grattis till awarden du har fått. Den är du värd.
Sen måste jag även tacka dig för att du har skickat den vidare till mig. Trodde inte det var mig du menade först. Men närman trycker så kommer jag ju faktiskt till min blogg. Ett jätte stort tack blev verkligen glatt överraskad.
Många Kramar Louise

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

grattis till Awarden, alltid lika kul att få veta lite mer
kram