måndag 28 mars 2011

Award och vänskapskort

Godmorgon till en dag då jorden åter är täckt av snö!

Tänkte visa ett kort som jag fick i veckan.

Detta vackra kort i ett vackert kuvert med en liten

present i, fick jag från Mormor Margareta!

Tack snälla rara du jag blev jätteglad, kortet är

så läckert i dessa sköna färger! Har Ni inte varit inne på Margaretas blogg tycker

jag Ni ska titta in där och se allt det fina hon gör!

Margareta gav mig också en fin Award!

tack vännen!Nu ska då jag ge den vidare till 8 personer.

Jag vet att Ni är många som inte tar emot

Awarder. Därför ger jag den till alla Ni tjejer som

så duktigt håller i olika tävlingar som får vi

andra att tänka till!

Jag ska också skriva 8 sanningar om mig själv.

Det har jag gjort så många gångar, så

jag står över denna gång!

ha en bra dag i snöen!

Kram lene

6 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt kort!1
Kul att få ett sånt kort på på posten.
Kram Elin

Lisan sa...

Jätte fint kort, alltid skoj att få saker i brevlådan. Idag tycks annars mailen tagit äver nästan allt. Usch snö nu igen. Jag har varit ute och krattat hela helgen i trädgården och satt penseer mm. Så snö vill jag inte ha här. Ha det så bra, kramis från Lisan

LenA sa...

Hej Lene!
Alltid en tröst att vi är fler som har problem, tycker bara att det är så här lite för ofta! Om jag inte vore så kass på detta med datorer så skulle jag försöka byta bloggvärd, fast det kan kanske bli problem överallt. Tålamod är ett bra ord fast jag är väldigt dålig på att uttala det, hihihi!

Ha en bra dag trots snön...suck...!
Kram Lena

smuulan sa...

Jättefint kort du fått på posten! Här har det bara snöat pyttelite, men vi har ju ändå ett snötäcke som är drygt en meter högt....pyton! Mer sol!!!!!
Kramisar

frubards pysselkök sa...

Åhhh.. Ett sånt vackert kort är det alltid roligt att få med posten. Datorer i all ära, men nog är det kul att få brev med snigelposten...

Här uppe i nordliga delen av Sverige, skiner solen från en klarblå himmel. Några grader minus visar termometern, men det är ju normalt för oss.
Än lär det dröja innan all snö är borta. Förhoppningsvis är den borta till påsk, men det är ju ingen garanti...
Nu längtar jag till sommar och sol, och alla vackra blommor som finns i rabatterna. Vill ha värme...

Ha en skön måndag.

kram // Kikki

Lena B E sa...

Åh vilket jättefint kort du fått!! :) Vad roligt alltid kul att få sån fin post.
Usch snö, nä fy sånt vill vi inte ha mer av, jag har ändå en meter kvar här utanför. Här har det inte kommit nåt (än), peppar, peppar jag hoppas jag slipper se mer av eländet. Idag skiner solen från en klarblå himmel så det är så vackert.
Ha en toppenbra dag och vecka.
Kramar från Lena