onsdag 16 mars 2011

Altheasmix öppet igen!

Då har altheasmix öppet igen!
kolla in alla snygga band som kommit hem!
här ett litet urval.
Först babyband a. 13:- m
Lakrits-partytime 15:- m
Glittriga Dazzel a. 11:- m
Detta underbara randiga organza band
heter Mysteri och koster bara 9:- m
Det är så lätt att jobba med!
Ett nytt hjärtband a 12:- m har också
kommit hem!
Nya stämplar som denna
har också kommit hem! Gå in och
titta på alla nyheter som kommit! Nya kommer
hela tiden!
Glöm inte att det är mycket billigare om
du köper hela serien av Maja desigs vackra papper!
Det var allt för nu, titta in hos Altheasmix
och beställ av allt det nya fina!
ha en bra dag!
kram lene

4 kommentarer:

smuulan sa...

Åh, vad kul, älskar banden! Jag skall ta mig en titt GENAST!
Kram kram

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

Hej och god förmiddag. Kul att du gillade asken den är både ganska enkel o roliga att göra o förhoppningsvis rolig att få, jag ska försöka mig på en förklaring hur den är gjord,ska lägga ut det när jag kommer från jobbet i afton..
ha en bra dag
kram

bili sa...

Så bra, nu är allt som det skall, att Mita är igång igen.

Lena B E sa...

Så mycket snyggt Mita får in nu. :)
Jag glömde ju att svara på din fråga, tack det går faktiskt bra med julkorten, mycket bättre än jag vågade drömma om att det skulle göra. Det är faktiskt ganska kul med jul igen. ha ha ;)
Ha det bäst.
Kramar från mig, Lena