onsdag 2 mars 2011

Alster från träffen

Godmorgon där ute i scrap Sverige!
Här kommer två alster från träffen i lördags!
Ett hjärta man kan fylla med lite gott!
Jag satte band runt det lilla hjärtat, vilket var
pilligt. Organsaband är nog inte det rätta att göra
sånt här med!
Jag gjorde också en Gablebox.
Den kan vara bra om man bara ska ge bort något litet!
För den var absolut inte stor!
Ska gå igång med städningen så jag får lite
tid över för några alster som ska göras!
Ha en bra dag och ta hand om Er!
Kram Lene

12 kommentarer:

Unknown sa...

Jätte fina alster du har gjort.
Gillade boxen
Kram Elin

Carina sa...

Hjärtat är jättefint och boxen helt underbar/Kram

Annelie sa...

Oj förstår att det var pilligt med banden men fint blev det och den boxen var ju för söt!
Ha en bra dag,
Kram Annelie

smuulan sa...

Vilka söta askar! Förstår att det var pilligt att få till det med banden, med det blev ju supersnyggt! Den lilla asken var så söt!
Bokboxen var jätterolig (men svår), fast det blir nog lättare eftersom. Jag kommer definitivt att göra fler!
Kram kram

Kamilla sa...

ÅÅåh vilka underbara alster du har gjort!!
Så fin boxen var, jag tror tom att jag har den där mallen någonstans... :) får ta tag i att göra den då ;)

Kram kram hoppas allt är väl!

Camillaskreativa sa...

Så fina alster du gjort och så kul med en scrapträff :o) Det blev ju fint med banden men kan förstå pillet... ibland får man verkligen ångra sig... men då är det oftast försent och det är bara att bita ihop och fortsätta med "pillet" hihi
ha det gott
kramar
Camilla

annkan sa...

Åh, vad fint!!

Du undrade om stämplarna var nya. Åtminstone den översta är nog det.

Ja tack, jag tar gärna adressen till mallen. :-)

Ha en fin dag.

Kram.

Lena sa...

Halloj vännen!
vad mycket du hann med att göra på träffen. Så himla fina saker du gjort. Förstår det var pill med banden. Lycka till med städningen. Kram Lena

Annacarin sa...

HI hi hi, pilligt men SNYGGT! gör inget om det är en liten låda... gäller att hitta något som går i den *ler* väldigt söt!!
Städa... visst det måste ju göras, tur du har något roligt som väntar.
Ha det gott, kram Annacarin

Lena sa...

Hej igen!
Ja, ett bidrag är på G. Vi måste väl testa igen,ha,ha. Det är så roligt att göra dom utmaningarna tycker jag. Ha det gott. Kram Lena

Anne Bente sa...

nejjj hvor er de dog bare super flotte.
husk sende os adressen på picture and scrap så du kan få din præmie

klemmmmm

Marita Johansson sa...

Underbara