söndag 16 januari 2011

Paket från USA

På sensommaren 2010 hjälpte jag en tjej med ett
arbete för att söka som au pair i USA.
En av anledningarna till att hon fick åka
och fick en bra familj, var den häftiga
presentation vi gjorde!
I dag kom hennes mamma och pappa som varit
över hos henne, med ett paket till mig!
Den urgulliga tjej hade varit i en scrapbutik och
handlat lite papper till mig!
Lite kul stickers fanns också i paketet!
tack söta gulliga Angelica, jag blev jätteglad!
Saknar vora pysselstunder!!!!
Glöm inte tävlingen "barnkalas" som du hittar här.
Imorgon visar jag lite nytt som jag skapat i helgen!
ha det gott och ta hand om ER!
Kram lene

11 kommentarer:

Gertrud sa...

Så kul Lene, inget du väntade dig. Kanske lite saker vi inte ser här? Ska bli spännande och se vad du gör för fint med detta. Kram Gertrud

onkis sa...

Va gulligt av henne :)

LenA sa...

Så omtänksamt och gulligt av henne att överraska dig så!
Kram Lena

Unknown sa...

Va roligt med en överraskning !!!
Ha lagt upp ett inbjudnings bidrag.
Kram Elin

Unknown sa...

Nämen vad roligt med ett paket :)
Så rart av henne.
Hoppas allt är bra / Kram kram

smuulan sa...

Åh, vad kul att få scrapgrejjor från USA! Det var ju där allting började också...;)
Kram Sandra

Pernol sa...

Så himla snällt av henne och så kul för dig!

Nu har ajg lagt upp mina bidrag till ditt Barnkalas. :)

Ha en trevlig vecka!
kramis Pernilla

Lilla pyssel Inger sa...

God morgon på dig bästa Lene vännen:) Hoppas att du har haft en jättebra helg och att du mår bra:)

Vilket underbart paket du fått och så himla gulligt och omtänksamt av henne:) Det är sådanna presenter man sätter stort värde på eller hur:)

SJÄLVKLART så kan jag lära dig att göra bokboxar när vi träffas inga problem:)

Tycker att det är lite kul med en egen vinst också när man ska ha tävling på bloggen:)
Är nyfiken och se vad din egen vinst blir ha ha ha:)
Å du har helt rätt, Mita ger så mycket så man vill ställa upp och ge något själv också:)

Hoppas att du hade en riktig trevlig och mysig pyssel dag i går:)Själv hjälpte jag dottern och hennes sambo med att storhandla. Dom har inga körkort eller bil och det blir svårt att storhandla då. Man får forsöka när man kan och har möjlighet och hjälpa till:)

Snart är det dags att göra sig i ordning och åka till sjukhuset! Hör du inte av mig på ett par dagar så är det bara jag som mår skit efter behandlingen kan bli så i bland. Det brukar gå över när medecinen har satt sig i kroppen!!!

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka och var rädd om dig:) Tänker på dig, massor massor med kramar från lilla Inger vännen:)

Carina sa...

Vad kul med en sådan överraskning, alltid kul med paket, eller hur?

Ellis sa...

Åhh vad roligt, kul att få en present så där! =)
Kram Elenor

Katarina sa...

Vilken överraskning. Vad gulligt av henne. Ha en bra vecka. Kramar Katarina