torsdag 25 november 2010

Flaskkort DT

I dag får jag en välbehövlig vila!
Har ont i min nacke och ner i ryggen, vet inte
vad jag gjort, men jag tror det är att skrapa is
från framrutan som ställt till det!
har kommer ett par flaskkort!
Titta på den vackra vintagetomten som är en
stämpel från Altheasmix!
Jag har inte färglagt den då jag tyckte det var synd!
Nu har jag inte så värst mycket kvar innan
julmarknaden nästa helg!
Några flaskkort och ett par teljuskort,
sen är det klart! *ler lite*
Jobbar ju några nätter till innan dess.
Ha en skön dag och njut av att det inte snöar..
inte här i alla fall!
Kram Lene

19 kommentarer:

bili sa...

Snygga flaskkort :) Riktigt läckra stämplar som ger julstämning.

Viddan sa...

Ååh vad kul - ska du stå på julmarknad? Jag tycker att dina flasktags är jättefina. Vilka härliga papper! Jag gjorde samma sak med min rygg då det var snö här sist... lider med dig och hoppas det snart känns bättre!
Kram, Lena

Veronica sa...

Hej!
Gillar dina flask kort, och brunt är snyggt...
Vad är det för julmarknad du ska vara på?? Är det Eksjös julmarknad??

Lena sa...

Hejsan Lene!
Jättefina flaskkort du gjort. Underbar stämpel det där. Jasså, snöar det inte hos dig...det gör det här nu. Jag är redan trött på vinter. Visst är det tungt skotta snö och skrapa rutor, fy! Hoppas du snart får må lite bättre. Kram Lena

Pia sa...

wow så lækre og flot pyntet, nydelig farver
knus Pia

Anonym sa...

Åh, vilka fina flaskkort du gjort i fin vintagestil! Stämpeln är fin både som den är och målad. Gillar oxå teljuskortet och cirkelkortet nedan, älskar ju blått och jordfärger.
Hoppas du snart blir bättre i ryggen och nacken, ett elände när man ska skrapa rutor då man står så snett, jag vet. Har du ingen kupevärmare så du slipper skrapa?

Hoppas du har en bra dag och att du får tid över för pysslet innan marknaden!
Kramis Susanne

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

wow!!! vilka kul flasktags, jättefina.

Katarina sa...

Fina flaskkort. Lycka till på julmarknaden. Kram

Lena B E sa...

Ååååå vilka superfina flaskkort!! :)
Vintagetomten är ju helt underbart vacker!! :)
Så jättefint du har dekorerat flaskkorten, jag gillar båda två jättemycket!! :)
Så skönt att allt snart är klart till julmarknaden.
Krya på dig vännen, det är inte nåt roligt att ont i ryggen och nacken. (jag vet) :(
Ha det så bra.
Kramar från Lena

Ellis sa...

Underbara flaskkort du har gjort, hoppas ryggen blir bättre! =)
Kram Elenor

Kamilla sa...

ÅÅåh helt underbara flaskkort!!
Hoppas verkligen värken ger med sig :) det är inte alls kul när man har ont :(
Vad kul med julmarknad, hoppas du får sälja allt!!
Kramisar i massor!!

Unknown sa...

´Lycka till på marknaden !!!
Underbara flaskkort. / Elin

helencreaty1 sa...

beatiful tags,I love the paper backing you ve used, great choice =), and enjoy this no snow day ,relax wachting tv, drinking a hot chocolat cup =) ,and over here i have a sunny day, every day the sun is shinig on me =P, jajajjajaja, well go on enjoy your day and i hope that pain goes away fasttttt ¡¡

hugssssssss
helen xxx

Britt-Inger sa...

Jätte fina flask kort. Sköna färger och läckera detaljer :)
Ha en skön helg!
Kramen, BI

Åsa sa...

Krya på dig så mycket du bara kan!!! Ja, den där rörelsen är det nog som har ställt till det för dig men vad gör man!? :(
Dina flaskkort är så fina - de ser så "rustika" ut... de är supersnygga!!! Tycker du gjorde helt rätt i att inte färglägga motiven här.
Ville bara titta in och säga hej. Snöar lite här idag i luften... hoppas du får lite sol och snart en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Busan

Pernilla sa...

Väldigt fina flaskkort.
Här snöar det en hel del just nu. Hoppas det känns bättre i nacke och rygg.

Kram Pernilla

Riet sa...

Ohhh wowww Lene,This is so beautiful,I love the images and your papers.

Hugs Riet.x

Inger Harding sa...

Wowww så nydelige flaskkort Lene!!!
Håper du snart blir bra i ryggen også.
Ha en fin advents helg! :)


♥ klem, Inger

Annelie sa...

Jättefina flaskkort!
Vad kul att du ska stå på julmarknad, det är ju så roligt! Hoppas & tror att du kommer få sälja massor!!
Trevlig helg,
Kram Annelie