söndag 18 juli 2010

Sommar hälsningar Resväska/nytt hem

Min son och Svärdotter har flyttat till nytt hus
så jag gjorde en liten resväska med tag i.
Dessa tag kan de använda när de vill ha barnvakt!
Sen har jag fått jättefina sommarhälsningar!
Ett härligt sommrigt kort från Lena BE, Monica, jessica
och Camilla. En jättesnygg väska från Lisan
en helt underbar ask med kort på från Lena J
en godis ask från vännen Inger. Den är det stor
lift varning på! Tack alla söta rara, jag blev jätteglad
ska Ni veta! Ha en härlig söndag. Jag njutar att det
inte är så varmt!
Kramizar från lene

10 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
Men sååå fin resväska du gjort.Passar ju perfekt för ändamålet och nu blir de väl jätteglada!

Ha,det fortsatt gott!

Kraam!

Lena B E sa...

Vilken jättefin resväska du har gjort!! Din har ju bärhandtag också det hade inte den jag gjorde. Så smart sätt du löste det på vännen!! :)
Så många fina kort du fått, förstår att du blev glad. Det är så roligt att glädja andra lite. :)
Ha en skön söndag.
Kramar från Lena

Bettan sa...

Vilket roligt "flyttkort", bra att ge bort tjänster. Kram sytanten

Viddan sa...

Hej Lene!
Vilken söt väska du gjort! Tack för att du är så kär och hör av dig med jämna mellanrum trots att jag är dålig på det. Det värmer <3 Jag jobbar på att må bättre så att jag ka komma tillbaka till detta. Kram, Lena

bili sa...

Snygg resväska med smart innehåll :) Kul med så många fina sommarhälsningar. Ha´det bra i det fina sommarvädret.

Riet sa...

Wowww Lene,this is so beautiful.

Hugs Riet.xx

Pia sa...

wow så nydelig og en rigtig sød ide, smukt dekoreret.
knus Pia

Unknown sa...

Åhh vad fin din väska blev, himla rolig ide och ge bort lite barnvakt :) den idén gillade jag :)

Vad roligt med så mycket fina sommarpresenter med, alltid roligt att få..
Önskar dig en trevlig och bra vecka..
Ha det så gott / Kram kram

Pernol sa...

Sååååå fin resväska! Nu blev de allt glada va. Vad fina grejer du har fått!

Ha en bra vecka!
kramis Pernilla

annicka sa...

Hej hej! Håller med dig...ALLDELES för varmt =) Men tids nog sitter vi och fryser igen...burr! :)
Fin resväska! Vi måste ha varit i samma tankar för jag håller oxå på med en...men det går rysligt långsamt i värmen...får se ifall min blir färdig...Hoppas du haft en skön semester! Kram kram