torsdag 24 juni 2010

Present ask Student

Godmorgon alla kära bloggvänner!
Idag är det sol och vackert väder! Ändå tänker jag sitta
här framför datorn en stund, jag ska gå en
riktig blogg runda!!! jag har varit så dålig på att hälsa
på i Era bloggar att jag skäms. men nu har jag semester och
ska förhoppningsvis få vilat upp mig!
Jag har gjort lite kort som inte är fotade än.
Men jag har inte visat denna ask som jag gjorde till
min goda väns dotter när hon tog studenten!
I asken ligger albumet som jag visad tidigare!
Ha en helt underbar dag mina vänner, nu ska jag
titta in hos Er och se vad Ni skapat medan jag
bara jobbat och jobbat!
Kramizar från lene

12 kommentarer:

LenA sa...

Hej vännen!
Du är absolut inte ensam om det här med bloggbesöken, ibland vill inte varken tid eller ork riktigt hänga med på allt man vill.

Tid är något du måste lagt ner på denna underbara ask...sååå vacker och vilket arbete, är full av beundran!

Hoppas att solen får fortsätta att lysa på oss alla så man får äta sillen under bar himmel imorgon!

Önskar dig en riktigt Glad Midsommar och en fortsatt skön semester!

Kram Lena

Petra sa...

Ojojoj, såååå fin. Vilket jobb! Du är fantastisk. Så fräscht också med det blågula, riktig stundkänsla. Fint minne.
Hoppas du får en riktigt skön semester nu. Önskar än en gång en gla´ Midsommar.
Kram på dej.
Petra

Pia sa...

wow Lene så smuk indpakning med lækre blomsterpynt. Tusind tak for tillykke hilsenen. Du må have en dejlig dag, her skinner solen fra en skyfri himmel.
knus Pia

Gertrud sa...

Så mycket jobb du har lagt på denna fina ask. Och " riktiga " studentfärger. Du har rätt, nu struntar jag i städningen och tar ledigt en vecka. Jag vill önska dej en GLAD MIDSOMMAR och hoppas solen lyser på dej. Kram Gertrud

bili sa...

Mycket fin ask, perfekt till albumet och "rätt färger" till en student :)
Svårt att väga av tiden vid datorn och tiden vid pysslandet. Jag tycker att datatiden, både privat och på jobbet, tar alldeles för mycket tid, tyvärr.
Men koppla av nu i helgen och ta vara på varje liten sekund och njut!
kram och trevlig midsommar

Carina sa...

Det var en fin Altrad ask du gjort.Och blomdekorationen är så snygg.Kanske bäst vore om du jobbade lite x-tra som florist!!??

Tack,för din hälsning och ha en skön sommar!

Lena sa...

Åh vilken vacker ask du gjort Lene. Så fint dekorerad, helt underbar. Vill önska dig en Trevlig Midsommar och semester.
Kramar Lena

Riet sa...

So beautiful Lene,i love the papers and the details.

Hugs Riet.xx

Katarina sa...

Ja det är inte lätt och hinna med att titta in hos alla. Det blir fler och fler som man vill hinna in till och kanske skiva några ord men tid finns inte alltid. Vill önska dig en riktigt skön midsommarhelg. Vet inte vad vädret ska bli så vi får hoppas på det bästa.

Kramar Katarina

Catharina sa...

Åh en sån bedårande ask.Jag förstår att dottern måste ha blivit glad när hon fick den vackra skapelsen.Jag har ockspå varit lite dålig på att besöka era bloggar men jag lovar att jag ska skärpa mig på den fronten.Ha nu en underbart skön midsommar,min vän!
Kram Catharina

Pernol sa...

Ååååå så vacker och fräsch ask!!! :)
Man kan inte hinna med allt, både bloggbesök och att göra en sån kanonfin ask.
Här lyser solen från en klarblå himmel. Hoppas att den lyser hos dig också!
Glad Midsommar!
kramis Pernilla

Märta sa...

Jag hinner inte heller vara ute på bloggar som jag skulle vilja. Förstår inte vart all min tid tar vägen.
Du är ju helt fantastisk till att göra massor av fina kort och askar!
Jag önskar dig en riktigt härlig midsommar och en underbar, skön semester! Jobbar två veckor till sen ska jag njuta av ledighet.
Kram! Märta