fredag 20 november 2009

Julkort

I dag har jag varit ledig men inte gjort så värst mycket!
En god vän var här ikväll och vi gjorde julkort!
Lena BE har gjort ett till en utmaning och jag
gillade skissen så jag tänkte att jag kan ju vara
med jag också! Så här blev mitt!
Det är inne hos fruarna Lilja. Här kommer insidan!
Så här ser skissen ut, visst är den härlig?!
Nu är det helg och det är skönt!
Jag jobbar halva dagen imorgon, men sen är jag
ledig några dagar!
Hoppas Ni alla får en helt underbar helg!
Massor av kramar från Lene

12 kommentarer:

Lena sa...

Snyggt kort du har gjort Lene och även insidorna är kanonfina. Visst är det roligt att skapa efter skisser och få utmana sig själv lite. Ha det gott vännen. Kram Lena

SusanneSj sa...

Men! Det blev hur bra som helst, snyggt!

kram kram

Mia sa...

Vilket kärt kort!
Tycker Om!!! ;0)
ha en skön helg//mia

Lena B E sa...

Åh så fint ditt kort blev!! Så gulligt skriskopar! :)
Jag följer sällan en skiss till punkt och pricka jag heller, jag gör också som dig och gör som jag vill göra, men jag följer dom på ett ungefär iaf. Ibland händer det att jag gör det trots allt, det beror på upplägget. Hoppas allt är bra med dig vännen och att förskylningen gick över på dig! ;)
Ha en trevlig lördagskväll.
Kramar från Lena

Pernol sa...

Kanonsnyggt kort!!! Vad fina insidor du gör! Vad kul att pyssla med en vän! :)

kramelikram Pernilla

Anna Lilja sa...

Hej!

Tack för ditt bidrag! Jätte roligt att du vill vara med i vår utmaning! :)

Kram Anna från FruarnaLilja.se

Lena sa...

Vad fint kort med fina detaljer.

Riet sa...

What a gorgeous card Lene,i love the stamp and papers.

Hugs Riet.x

Unknown sa...

Hej vännen,
Vilket härligt julkort, stämpeln var ju bara hur söt som helst :o).
JA här hinns det som sagt inte med så mycket pyssel för stunden.
HAr ju min 40 årsfest som går av stapeln på Lördag.
Bara 6 dagar kvar och huset är helt upp och nervänt pga renovering.
Så det blir nog grannt att hinna få det här klart , men måste ju jobba med "puh".
Önskar dig en trevlig Söndag :o)
Var rädd om dig / Kram kram

Pia sa...

woooow så nydeligt kort i skøøønne farver

Lena B E sa...

Stort grattis till vinsten vännen!! :D Vad tråkigt att du inte mår bra än, hoppas du kryar på dig snart! Kanske att du mår lite bättre nu när du fått veta att du vunnit någonstans? hihi. ;) Tack för dina värmande ord! :) Så kul att vi ska "fajtas" i denna tävling med, det verkar som vi faller för samma skisser du och jag, så kul. :) Krya på dig kramar från Lena

Lisan sa...

Jättefint kort med en toppen skiss att följa. Jag är inte alls duktig på att själv komma på skisser utan får alltid kolla runt lite här på era fina bloggar och det är alltid lika skoj att se allt fint. Ha det så bra. Kramis från Lisan