onsdag 28 oktober 2009

Grattiskort

Ja mina vänner, i år var det verkligen kul att fylla år!
Jag har aldrig för blivit så uppvaktad!
Fina blommer från familj och vänner. Har fått lite annat
som jag inte visar här!
Först ut är en helt underbar liten portfölj!
Som Ni säkert kan se och förstår så är den från
min underbara goa vän Inger!
I väskan låg det mest underbara kort jag någon gång sett.
jag kan tala om att det är likadant på alla 4 sidor!
Hon har lagt ner ett helt enormt jobb på detta,
nara portföljen måste ha tagit flera dagar att göra!
Inger har skrivit något personligt så det vill jag inte visa.
Här ett härligtkort från vännen Petra, hon hade skickat
med ett it i lila som jag blev jätteglad för!
Detta härliga kort kom från Lena B E.
Även hon hade lagt i lite. Helt underbara uppstämplade
som jag aldrig sett för!
Detta snygga fiffiga kort från goa Busan som skickade
med så fina uppstämplade som kommer väl till
använding nu när julkorten ska tillverkas!
Sist men inte mist ett kort från min goda vän och
jobbarkompis Camilla.
En av de fina blommor kom från henne!
Jag har fått lite mer från några av tjejerna i
födelsedagsswapen jag är med i! Jag vill inte visa det
förrän jag fått från alla, det är kul att se allt tillsammans!
Nu vill jag tacka alla så jättemycket för de fina kort med innehåll
jag tror inte Ni kan förstå hur mycket jag uppskattade detta!
tack mina kåra goa vänner! Ni är bäst!
Massor av kramar från lene

26 kommentarer:

Lena sa...

Åh Lene, vilka fina kort du har fått. Förstår att du blev jätteglad över allt detta fina. Jag lägger inte ner så mycket jobb på insidorna på mina julkort. Så tycker jag att det är bättre att få in lite pengar, än att de blir osålda.Så därav mitt låga pris. 30 kr st eller 4 för 100 är det jag tar för julkorten. Beställningskort, med mer jobbade insidor, tar jag lite mer för. Ha det bäst. Kram Lena

Birgitta sa...

Först ett försenat grattis på födelsedagen och vilka underbara kort du fått av dina vänner. Det är roligt att få så sådant som är gjort med kärlek och omtanke.
Har du sett min tävling.
Ha det så gott.
Kramis Birgitta

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW vad mycket fint du har fått vad kul och vad GLAD jag blir för din skuld:) ÄR JÄTTEGLAD att du tyckte om lilla "resväskan" med kortet i, vet att du uppskattar det så himla mycket så det är ALLTID lika roligt att ge dig något:)TACK för en JÄTTETREVLIG pratstund på telefonen i dag var så trevligt att få pratas vid en stund:) Såg hos Mita att ditt barnbarn fick rosa väskan med sakerna är så GLAD för hennes skuld:) Ha en riktig trevlig kväll min vän och sköt om dig vi hörs:) Kramis i massor från Lilla vännen Inger:)

Petra sa...

Så blir det min vän när man är en så populär person, massvis med födelsedagskort och presenter!
Kram på dej!
Petra

Lena sa...

Vilka härliga grejer och kort! Då blir man glad när man får dom. Ha en bra kväll.

Monica sa...

Grattis på födelsedagen!!!
Ja det första kortet var spånnande. Det är embossat med ett grovt embossingpulver så kortet blev alldeles blankt. Det var en av "kurserna" som Helena hade i helgen. Jag har gjort 5 till sådana kort här hemma, sen tog pulvret slut. Ska inhandals mer av det för det var jättekul
kram
Monica

Pia sa...

et stort forsinket tillykke , sikke nydelige kort og den mappe du har fået er super lækker

Lena B E sa...

Åh så vackra blommor och kort du fått!! Vad roligt med allt annat du har fått också! Kul att du gillade mitt kort och mina stämpeltryck, hoppas du får användning för dom! :) Jag gillar Busans runda form på kortet, det kanske man skulle testa att göra!! ;) Ingers portföljväska är ju helt underbar, men jag hade inte räknat med nåt annat heller, hon är ju så fantastiskt duktig! Visst är hon? Grattis igen till vinsten hos Lena, jag minns inte om jag sagt det tidigare, men nu är det sagt iaf. hi hi...
Ha en underbar dag min vän!
Massor med kramar från Lena

Busan sa...

Så fina blommor och kort du har fått - ja, du är så snäll och go så inte konstigt du är så omtyckt. :) Du är så omtänksam och snäll själv ju!!!
Hoppas det går bra jobba idag och att du sen för en jättemysig helg med pyssel-stunder. Ska försöka börja titta på Sussies utmaning själv. :)
Varma höst-kramar
Busan

Viddan sa...

Stort grattis i efterskott,Lene!
Kram,Lena

Inger Harding sa...

Wow så masse flott du har fått Lene!!
Ha en fin helg og kos deg masse.

klem, Inger :)

Hulda M sa...

Gratulerer med dagen på etterskudd :D
Det var jo mange fine kort du hadde fått ifra dine venner og kjempeflotte blomster også ;)
Klem, Hulda M.

Lena L sa...

Jättefina kort du har fått. GRATTIS i efterskott.Tack för påhälsningen hos mig det är så kul när du varit in. Önskar dig en riktigt trevlig helg. KRAMIZAR Lena

Lena B E sa...

Ha en jättetrevlig helg vännen!
Tack för att du vill rösta på mig!! :D Kramar från Lena

Pernol sa...

Åååå vilka jättefina kort du har fått!!! Grattis i efterskott på din födelsedag!

Trevlig helg!
kramelikram Pernilla

Petra sa...

Hoppas huvudvärken snart är ett minne blott.
Ha en skön helg.
Kram på dej!
Petra

Erica sa...

Vad myckte vackert du fick. Men sådana underbar vänner är det alltid kul att fylla år :)

Hoppas du får en underbar helg vännen.
Kram Erica

SusanneSj sa...

Men!!! Garttis kära Du i efterskott.
Hurra hurra hurra för dig!

Vilka grejer du fått, wow!!!

kram o trevlig helg

helencreaty1 sa...

oh waw how many cards close together, =o,and they are so beatiful, =O, i like the most the golden card, i love it,
hugsss
helen =)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig favis vännen:) Hoppas att du hade en riktig trevlig dag hos barnbarnen i går:) Dom blev nog jätteglada över att få dig på besök och få Halloween godis:) Ja det var jättetrevligt att få prata med dig var jo ett tag sen och det blir annorlunda en att skriva här. Tack snälla för omtanken det är bra med mig är bara mycket trött och ork lös mellan varven. I går var en sådan dag som jag inte orkade något nästan hela dagen men blev pigg på kvällen. I dag hoppas jag dock orka med lite mera jag och Henrik måste ta reda på all tvätt i tvättstugan ett mindre roligt jobb men det måste göras!!! Jag önskar dig en riktig underbar lördag och helg:) TA HAND OM DIG SJÄLV OCH TÄNK PÅ DIG SJÄLV Å JOBBA INTE FÖR MYCKET SNÄLLA!!! Kramis i stora lass från lilla vännen Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Du vet gumman det är som det är man får bara tacksam för det lilla och se framåt och hoppas på en bättre framtid:) Å nej vad tokigt med huvudvärk inte kul, hoppas den ger med sig det kanske har varit för mycket för dig. Du behöver Lene tid för dig själv och vila då blir du nog piggare igen! Jag tänker massor på dig och håller tummarna för dig å hoppas du får må bra snart eller hur! MISS YOU TOO A LOT:) Ska hälsa så jättemycket från Henrik till dig också han undrade vem jag skrev till:) Kramis i massor från lilla vännen Inger:)

Gertrud sa...

Vad glad jag är att jag hittade till din blogg. Så fina saker jag hittade här, bl.a snygga vintagekort. Och väskkort som var underbara. Jag blir nog en stammis hos dej. Kram Gertrud

Karina sa...

Hej vännen.
Jag har missat att du fyllt år, precis som jag missar allt annat;O)
Iallafall GRATTIS vännen. Hoppas att allt är bra här är allt jätte bra. Nu ska jag går ner till köket och laga en romantisk middag till min man;O)
Trevlig helg!
Kram Karina

Lisan sa...

Måste börja med att säga FÖRLÅT, jag har helt missat denna dagen!
Men oj vad många fina kort och saker du fick på din födelsedag.
Måste ha varit jätte skoj att få så mycket fint. Visst känns det som man skulle vilja ha ett helt rum fyllt med alla fina kort och saker som man får! Hoppas att allt är bra. Kramis från Lisan

Peninia / Gosia sa...

Beatiful !!!
*
hugs
Peninia*

Sofie sa...

Härliga blommer och kort du fick på din födelsedag! Skönt att mitt paket kom fram än om lite sent... Ska bli kul att se vad du fick för fint i swapen.
Ha en riktigt härlig söndagskväll!
Stor kram Sofie