fredag 17 juli 2009

Men det är ju bara så kul....

Ja då var det ett tag sen jag bloggade och gissa om jag
blev förvänad när jag loggade in?! Över 2100 besökare
på bara några månader. Det ska naturligtvis firas!!!
Hur har jag inte bestämd än, men jag återkommer med det!
Detta kort gjorde jag för en tid sen, men har inte visat det.
Mitt barnbarn fyllde 4 år i helgen som gick
och det var till honom! han älskade de små rosor
och ville gärna sitta och pilla på dem!
Detta var till min jobbarkompis. Hon fick det när
hon gick på semester!
Jag har fått en Award som jag ska lägga ut i morgon.
Jag har också fått en KAOS award,
den kommer på posten någon dag och då
ska jag visa den. jag blev så glad över att få den!
Kl. är ca 21.00 och jag ska lägga mig.
Det har varit några hemska veckor efter min semester.
Jag har på 11 dagar jobbat 90 tim + 3 nätter.
Men snart är semester över och alla är tillbaka,
vi slipper vikarier som inte kommer och går hem när de vill.
Ha en skön kväll och morgondag, så hörs vi då!
Massor av kramar från lene

7 kommentarer:

Carina sa...

Välkommen tillbaka igen,har saknat dig.
Roligt att det var till nytta med en av skisserna.
Väntar på resultatet.

Kram och godnatt!

Riet sa...

What a beautiful cards Lene,l love the images and colours.
So gorgeous papers.

hugs Riet.x

Viddan sa...

Hej på dig! Ja, jag har undrat lite vart du höllt hus, men man har väl sina perioder... Jag skapar inte mycket för tillfället jag heller. Såg att du oxå hade köpt stämplar från Skogstokiga. Jag gillar dem. Söta kort du gjort!
xx Lena

Lena B E sa...

Åh så fina och färgglada kort du gjort!! Jag gillar dom mycket! :) Jisses vad mycket du jobbat! Pust! Skönt med lite ledighet nu va? för visst var det denna helg som du skulle vara lite ledig?! Sköt om dig och ha det så bra.
Kramar från Lena

christel sa...

Jättefina kort!
Jag jobbar oxå i massor nu när alla andra har semester! 70 övertidstimmar på 3 veckor! + mina ordinariepass. men, men som du säger: snart är semestern slut och då kan man börja pyssla lite mer igen!
Kram på dig, min vän!

Märta sa...

Kul att se dina fina kort! Jag såg en skymt av dig häromdagen när jag satt i bilen, jag förstod att du jobbade. Ja att jobba i semesterperioderna är inte enkelt, men jag hoppas att du nu har lite ledigt. Ha det så gott! Kram! Märta

Kamilla sa...

ÅÅÅ så underbara kort, men HEMSKT vad mycket du jobbat!!!
TUR att det snart är semester!!!
Önskar dig en hääärlig semester!