tisdag 21 juli 2009

Award

Har Ni sett vilka fina Awarder jag fått!
Jag känner mig så priviligerad som får så många
underbara Awarder från så duktiga tjejer!
För allaNi som ger mig dessa är så himla
duktiga och jag blir så glad och inspirerad av
att titta in till Er!
Just dessa två helt underbara har jag fått
av Lena (Viddan) Tack söta goa du, jag är så
glad för dessa!
Nu ska då jag ge dem vidare till 12 personer!
Med motiveringen att jag gillar din blogg jättemycket,
att du är en duktih scrappar och fin människa.
Ger jag dessa till följande personer.
För Ni som inte vet det, så har FannyDesign en
BlogCandy, gå in och var med du också,
passa på att titta i webshopen också!
Tycker man om Vintage som jag, är det dit man
ska för att hitta. Så nu blir det handla av!
Ha en härlig dag mina vänner!
kram lene

11 kommentarer:

Carina sa...

Kära,Lene!
Du är alldeles otroligt gullig!
Tackar och bockar för de fina Awarderna.
Inte kan man få för mycket av dessa "godingar".

Många kramar från mig till dig!

Susanne sa...

Oh, tack snälla, söta du!!

Kram
Susanne

Pernilla sa...

Tack så väldigt mycket för dessa två awarder.
Jag förstår att du fick dom för det är du väl värd.

Kram Pernilla.

Lena B E sa...

GRATTIS till awarderna Lene!! Jag förstår så väl att du fick dom.
TACK så jättemycket min goa och snälla vän för att du ger dessa gulliga och fina awarder vidare till mig!! Massor med kramar från Lena

Pernol sa...

Hej vännen!

Tack snälla söta du för dessa awarder!!!

Jättegulligt av dig att ge dem vidare till mig!

Ha det bäst!
kramar Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Å min kära underbara vän ett JÄTTESTORT TACK till båda dessa fina awards man blir så rörd och tacksam ska du veta:) Jag tar stolt och tacksam i mot och kommer självklart lägga ut dom på min blogg när jag kan få hjälp av min kära dotter! Får inte till att hämta awardsen och lägga ut dom på min blogg måste se till att få lära mig det!!! STORT GRATTIS till dig också som har fått detta awards dom är du väl värd och så mycket mycket mera för en bättre vän en du Lene ska man leta mycket länge efter:) Ha en toppen dag och ser mycket fram i mot att prata med dig och träffas:) Kramis i massor från lilla vännen Inger:)

Kamilla sa...

Men ooooH jag blir så glad, det är så underbart roligt att få dessa awarder :D
Tusen, tusen kramar och likamånga tack!!
Du värmer mitt skaparhjärta!!
Kram kram kram

Petra sa...

Tusen tack kära du för fina awarder. Jag blev jätteglad.
Kramar
Petra

Lilla Pyssel Inger sa...

Du är jo så himla GOD vännen och skriver ALLTID så fina, trevliga, uppmuntrande och underbara kommentarer till mig:) Man kan inte bli annat en GLAD:) Ser fram i mot att höras på telefonen och du får komma flera gånger till mig så vi hinner med ALLT:) Ha en toppen kväll och sköt om dig min goa underbara vän kramis i massor från lilla vännen Inger:)

Sofie sa...

Tack så himla mycket! Det värmer verkligen att du skickar dem vidare till mig! Tack snälla du!
Stor kram din vän Sofie

Hozzan sa...

Så klart att en "glädjespridare" som du har fått dessa fina awarder! Det kunde inte ha kommit mera lämpligt med en solstråle från dig än denna dag då det mesta känns som det går i moll!

Tack söta rara Lene för alla dina fina kommentarer och awards som du sprider omkring dig!

Hozzan