söndag 12 april 2009

Ett rosa kort

Ett rosa kort!
Jag har använd Inger Hardings helt underbara papper.
Du kan köpa dem på Panduro.
Jag har också använd en Inger Harding stämpel,
från Party kittet!
När jag var inne hos Erica hade hon gjort ett så vackert kort!
Hon hade använd en skiss som Lim har gjort!
Jag var bara tvungen att göra ett kort efter den!
Sen har ju min goda vän Lian gjort flera såna här
små presentförpackningar med ljus i!
Också något jag bara var tvungen att testa!
Det var riktigt kul, såna ska jag göra flera av!
Det var alles för idag!
Må gott mina vänner så hörs vi snart igen!
Kramizar från Lene

12 kommentarer:

Petra sa...

Urgulligt kort, och söt stämpel.
Verkar vara en trevlig skiss du jobbat efter.
Har ett beställningskort till en
60-åring jag måste klura på lite, ska vara klart på torsdag. Sen kan jag börja skapa lite fritt igen, haha.
Önskar dej en trevlig fortsättning på påsken.
Kram
Petra

Kamilla sa...

Så underbart kort du har gjort, råååsa, oooh jag dregglar, verkligen snyggt!!
Och den lilla påsen med ljus och tändstickor var verkligen fin, jag tar med mig tipset ;)
Kram kram och hoppas påsken har varit underbar!!

Roza sa...

En till som fått pippi på påsar
Jätte fint, ska nog ta mej tid till en sådan jag med. Kram Roza

Riet sa...

wowww Lene,what a beautiful card,l love the stamp and colour.

hugs Riet.x

Pernol sa...

Vilket supersött kort du har gjort!!! Ljuspåsen var ju en fiffig idé!! Jättesnygg!
kramisar
Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Å WOW WOW WOW min underbara vän vilket underbart kort och present påse med ljus och tändstickor i:) Vilken fin present och vilken kanon ide något som bara måste provas på så är det jo:) Gillar allt du pysslat i hop jättemycket ska du veta:)Hoppas du har haft det riktigt skönt i påsken och att du inte har fått arbeta hela tiden. Det är skönt att få tid över till annat också eller hur! Tack goa du för din hälsning och din omtanke det var helt kanon i fredags tack snälla:) Jag var i väg med underbara Henke och tittade på nya båten å jag blev riktigt förvånad den var mycket större och finare en vad jag hade förväntat mig så det var kul:)Vi hade med oss picknick och åt en i båten det var kul. Sen på kvällen så var vi hos goda vänner Rita och Jacob å fick kanon mat också riktigt trevligt. Lördag så var det samling hos svarfar där Henke sin bror med familj också var det var också super trevligt med en massa god mat igen!!! Jag har ätet allt för mycket god mat under påsken inte bra för jag är redan allt för tjock hmmmmm Sen i går var vi också bort bjudna till en kompis till Henke och hans sambo men då var lilla Inger helt slut jag hade så ont och orkade noll i går så jag var inte med. Henke fick tyvärr åka med barnen utan mig å han hade trevligt å då är det ok i alla fall. Jag brukar sända i väg honom när inte jag orkar följa med för varför ska han inte ha trevligt bara för att jag inte orkar och kan det finns där ingen mening med eller hur! I dag blir det också att ta det lugnt å ta igen sig och pyssla lite om jag orkar. Henke ska i väg och arbeta med båten den måste bli klar till sjösättning vet du:)Önskar dig en underbar dag min underbara vän och sköt om dig! Tänker på dig massor massor och önskar dig allt gott, kramis i massor från din lilla vän Inger

Busan sa...

Hej vännen! Så somrigt fint du har gjort - både kortet (Inger Hardings saker är såå fina) och ljuspåsen är jättefina. Duktig du är!!! Måste komma ihåg att prova göra sån ljuspåse. Vad använder du för påse till ljusen?
Hoppas du haft en bra påsk! Kramar Busan

Lena B E sa...

Vilket jättesött kort!! Med den söta stämpeln!! Den är så fiiin!! Påsen är en jättekul idé, oh så snygg den är!! Önskar dig en god fortsättning på påsken. Massor med kramar till dig min vän från mej

SusanneSj sa...

Rosa rosa rosa, sött som socker.

Smart liten presentförpackning.

Ha en skön vecka!
//Susanne

Inger Harding sa...

Næææmen :-D så fint kort og presang du har gjort Lene!
Takk for at du viser saker fra meg også, er kjempeglad for det skal du vite :)

Ha en fin kveld!
mange klemmer

Karina sa...

Vackert kort. Inger har så mycket fina saker på sitt samvete. Jag har precis lagt receptkorten till swapen på lådan och du ska nog ha dom hos dig imorgon. Ska faktiskt lifta eller sno rakt av denna presentpåse idé. Ha nu en trevlig vecka Kramar Karina

cattiz sa...

Ja, jag blir lika glad varje gång jag kommer in på din blogg:0))
Du har alltid så fina kort som du visar upp. Stämpeln var jättegulig med, idén med presentpåsen var ju jättekul, förstår att du ville prova på att göra en själv, blev riktigt bra den med..
Må så gott/ Kram kram