tisdag 24 mars 2009

Award

Jag har fått två helt underbara Awarder!
Den första har jag fått av Inger Harding!
Tack söta snälla Inger, jag blev jätte glad att få denna fina Award!
Ni som inte varit inne och tittat hos henne bör absolut göra det!
Denna har jag fått av min goda vän Kamilla!
Tack vännen för denna förtjusande Award som
gladde mig mycket att få!
Titta in till Kamilla och se allt fint hon gör!
Jag fick också denna från mina vänner Pernilla,
karina
och Lena B E tack snälla goa Ni!
Nu ska jag ge dessa fina Awarde vidare
Jag ger dem till:
Mina mycket goda vän Inger för att hon har en
helt underbar blogg där man hittar mycket inspiration!
Jag ger nummer två till Inger Harding, där kan man tala om
att hitta inspiration och ögongodis! Inger delar också ut
Giveaways som är helt underbara!
Sen vill jag ge dem till min "systerdotter" Linda.
Hon är ny som bloggare, men så duktig att det
är väll värd ett besök hos henne!
Jag vill även ge dem till Ida som är en ny bekantskap
för mig. Hon har en blogg som är värd ett besök!
Jag vill också ge dem till Susanne som har en blogg jag
ofta besöker, hon gör så härliga små hjärtan!
Det finns så många andra som skulle få dessa fina Awarder.
Men idag kände jag att det var dessa 5 som skulle ha dem!
Ha det gott mina vänner.
Kram från Lene

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tackar jätte mycket för awards och utmaning och blir jätte glad att jag gjort ett sådant intryck att jag förtjänar dem. Tyvärr så kommer jag inte lägga upp dessa på bloggen. Jag hoppas inte du blir lessen för det. Det är ett personligt val och även andra awards ligger i stället varmt om mitt hjärta. Gjorde dock utmaningen du skickade och beskriver lite mer ingående varför mitt val är som det är! Tack ändå :)

Anonym sa...

Hej på dig min underbara vän:) STORT STORT GRATTIS till dina nya awards du har en himla tur du men du är verkligen värd dom det är säkert det:)TACK SNÄLLA GOA du för att du ger dom till mig är så himla tacksam och glad ska du veta. Tack snälla också för ditt fina mail jag lovar att återkomma men vet inte om jag får med mig det i dag annars så kommer det ett mail i morgon till dig. Är så trött så trött det har varit så mycket nu med begravning, bouppdelning, bouppteckning hos fonus i går och sen alla mina behandlingar i mellan så har inte orkat pyssla på natten ens fast jag har varit vaken. Men det är så i livet att det går upp och ned det är bara att forsöka ta en dag i tagit och göra det bästa ut av det.Du ska veta att jag tänker mycket mycket på dig och är så GLAD att du är min vän och finns där:) Jag har självklart noterat att du är med på min bloggcandy tävling du står först på listan:) Min dotter Carolina får dra namnen sen så att det går rätt till men jag hoppas att du vinner något:) Ha en underbar dag min underbara vän och sköt om dig. Massor massor med hälsningar & kramis från din vän lilla Inger

Inger Harding sa...

Kjære Lene,
1000 takk for den flotte awarden og for at du tenkte på meg!
Jeg ble kjempeglad!! :)
Skal forsøke å få tid til å legge den opp på bloggen min i løpet av uken :)
Ha en fin dag :-)

(((klemmer)))

Anonym sa...

DU ÄR SÅ HIMLA GOD MIN VÄN TÄCK SNÄLLA OCH JAG SER SÅ MYCKET FRAM I MOT NÄR VI KAN SES:) Massor massor med kramis från din vän lilla Inger
Du är med i tävlingen SJÄLVKLART

Anonym sa...

tack Moster för den fina awarden!
Glad ja blir!Ska försöka komma igång nu ordentligt o lägga upp lite scrapping på min blogg!
Kram

SusanneSj sa...

Tack gulliga söta du vad glad jag blir.

kram på dig