söndag 29 mars 2009

Altrad + kort jag fått

Godmorgon kära vänner!
Ni har väll inte glömt att ändra klockan???
Här kommer lite jag altrad men inte visat!
Lite kort som jag fått och som gladde mig mycket!
Först ett hjärta där man kan lägga något i!
Om Ni tittar noga ser Ni att det är ett speciellt papper.
Jag har fått det från min mycket goda vän Inger,
hon har gjort det själv!
här ett Påskkuvert med något i till en god vän!
Detta härliga kort fick jag från min vän Pernol som tack
för att jag höll i en reseptswap. Tack vännen!
Detta Fina kort fick jag från min bloggvän Carina!
Tillsammans med kortet fick jag en Moa stämpel!
Tack snälla Carina jag blev jätteglad!
Denna underbara presentförpackning fick jag
av min goda vän Lian som tack för att jag ordnat
med träffen i Eksjö!
Tack min vän, jag blev mycket glad för detta!!
Denna härliga flasktags satt på en flaska som jag fick
från min vän Roza! Också den för att jag ordnade träffen!
Ni är för goa alla min härliga vänner och jag tror inte
Ni vet hur glad jag blev för alla dessa härliga
saker jag fått!
Inget är så härligt som att ha många vänner!!!
Ha en underbar söndag eftermiddag!
jag ska jobba!
Kramar i mängder från Lene

19 kommentarer:

Pernilla sa...

Jättefina grejor och kort du har fått.
Hoppas att helgen har varit bra. Min har varit väldigt bra.

Kram Pernilla

cattiz sa...

Vilka fina saker du fått :0) Vad roligt..
Tack för din omtanke och dina ord i min blogg..
Hoppas du får en härlig söndag..
Kram kram

Carina sa...

Hej,Lene!
Oj,vad många fina kort du fått.Men det är du väl värd!
Den altrade asken är supersnygg.


Ha,en härlig dag!

ps:Här skiner solen och det känns som vår!

Pia sa...

super flotte ting er vild med det første, hjertet som er så nydeligt pyntet

Kamilla sa...

OOh vad fina alster du har fått, men en så god vän som du, vad är annat väntat?
*kramar om*
Så fint altrade saker du gjort!!
Och ha det bra på jobbet idag!!
Kramar i massor

Elzie sa...

Vad fint du altrat. Och visst är det roligt med överraskningar.
Hoppas du får en bra start på veckan.
Kram Elzie

Riet sa...

wowww Lene,what a beautiful creations.

hugs Riet.x

Pernol sa...

hej min vän! varsågod för kortet! Det är du värd och mycket mer därtill!
Ha en härlig vecka!
kramar
Pernilla

Inger Harding sa...

Så mange flotte saker du har fått :o)
Ha en fin dag Lene.

klem,Inger

Lena B E sa...

Oh vilket gulligt hjärta och fint påskkuvert du gjort!! :)
Åh vad mycket fina kort och presenter du fått!! Förstår att du är glad och lycklig över dessa! :) Ha en jättehärlig dag!! Massor med kramar från Lena

Erica sa...

Jätte fina saker som du gjort. Lika fina vackra kort har du också fått.
Kramar Erica

Karina sa...

Hej vännen. Vilka fina presenter och kort du fått. Lyckliga du. Jag vill hemskt gärna vara med på en ny runda med recept swapen. Det hade varit kul. Nu är det dags för kudden. Sov så gott Kramar Karina

Busan sa...

Tack snälla för din fina kommentar - hoppas att allt är bra med dig och att du får en bra dag!!! Kram Busan
PS... så mycket fint på din sida!!! :)

Lena B E sa...

Hej min vän! Jag skickade ett mail till dig men det misslyckades, så jag prövar här istället. Jag undrar om det går bra med recept på lågkalorimat eller GI mat? Vad tycker du? Hoppas du också har sol och vårvärme idag! Massor med kramar från Lena

Roza sa...

Hej vännen tack för allt, har varit slut ett tag men börjar sakta piggna till.
hoppas allt är bra med dej och de dina.
MÅNGA KRAMAR ROZA

Petra sa...

Pleasant surprise inne hos mej:)!
Kram
Petra

Petra sa...

Grattis till vinsten, kul att jag kunde glädja dej!
Har suttit på trappan en liten stund i solen med en kopp kaffe, det var helt ljuvligt.
Kramar igen.
Petra

Busan sa...

Hej vännen! Här har också varit sol så jag har suttit på balkongen påklädd och gjort kuvert till påskkorten - var riktigt varmt en stund!!! Duktig du har varit som har tvättat fönsterna!!! Då har du riktigt fint nu. Ville bara säga hej! :) Kram Busan

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW vilka fina kort och jag gillar verkligen vad du har gjort med vinetage papperet som jag mailade dig:)DU ÄR BÄST:) kramis från din lilla vänInger