måndag 9 februari 2009

utmaning

Kamilla har utmanat mig att berätta 7 sanningar om mig!

REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,
så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

1. Jag har väldigt svårt att sova på nätterna ibland. går då upp och tittar på TV!
2. Jag Väger alldeles för mycket och försöker att banta!
3. Jag har 4 förtjusande barnbarn som jag älskar över allt på jorden!
4. Jag sitter för mycket vid datorn.
5. Jag är så glad för alla bloggvänner jag fått genom mitt bloggande!
6. Jag har upptäckt tjusningen med att altra olika saker!
7. Jag skulle vilja åka och hälsa på några av min bloggvänner och scrappa med dem!

Ett par av svaren blev precis som Kamillas.
Jag vet att många redan har fått denna utmaning, men är det någon som vill
glädja oss andra med att berätta mer kul om sig själv, ja då skickar jag vidare till ER.
Ha en härlig vecka därute i scrap Sverige!
I morgon ska jag scrappa med mitt barnbarn och min svärdotter!
Kramizar från Lene

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Hej min vän! Jag hoppas verkligen att du är bättre i ryggen nu!? Vad kul att få läsa lite om dig! Ha en fortsatt trevlig kväll & en trevlig morgondag. Många kramar från Lena

Elzie sa...

Kul läsning. Alltid skoj att läsa lite mer om människan bakom bloggen.
Hoppas ryggen rättar till sig snart.
Ha det så gott.
Kram Elzie