fredag 6 februari 2009

Utmanat + Award

Pernol har utmanat mig att visa vad jag hade
i min 6:e mapp min 6:e bild
Det är en bröllopsmapp!
Och 6:e bilden är bröllopsglas.
jag ska ge denna utmaning vidare och det blir till
samma som fick den utmaning som kommer längre ner!
Denna award har jag fått av Pernol.
Tack snälla du!

Jag har blivit utmanat av karina
att skriva 7 sanningar om mig själv!
REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,
så de uppmärksammar att de blivit utmanade
1. Jag älskar mitt jobb, men iband vill jag bara s..
2. Jag är ganska så slarvig med min bil. Tyvärr för jag har inte råd att köpa ny!
3. Jag går upp en timme innan jag ska börja jobba, dusch och kläder.
Brer en smörgås att ha med och sen iväg.
4. Jag älskar att gå ut och äta, då slipper jag att laga mat själv!
5. Jag lägger alldeles för mycket pengar på scrapgrejer......
Neeej nu blev det nog lite fel, lägger för lite pengar på scrapgrejer *L*
6. Jag längtar till vären!
7. Jag älskar att gå runt i morgonrock.
Så de jag vill utmana är:

Det får stanna där då en del redan fått denna!
Ha en härlig dag i snön!
Kram Lene

7 kommentarer:

Elzie sa...

Vilka tjusiga glas.
Hoppas du får en skön helg.
Kram Elzie

Kamilla sa...

WOW vilka glas!!! *Camilla dregglar eftersom hon är glasfetisch*
Du är så väl värd denna award, vännen :D och vad kul med sanningar om dig själv!
Kram kram och ha en härlig fredag!!

Petra sa...

Vill önska dej en riktigt skön och mysig helg.
Kram
Petra

Roza sa...

Hej Lene! ska ta itu med detta så fotr jag kommit tillliv efter helgen har en som fyller 19 i morrgon.
Kram Roza

the80sme sa...

Haha jag älskar också min morgonrock! Finns ju inget bättre men sambon avskyr den :P

På svar på frågan i min blogg;
jag har skapat dekorationerna själv och har nu lagt ut dem på bloggen om du skulle vara sugen!
Ha en fortsatt trevlig helg!

Pernilla sa...

Jag skall ta tag i utmaningen så fort jag har möjlighet. Otroligt fina glas. Kram Pernilla.

Anonym sa...

TACK SNÄLLA MIN UNDERBARA VÄN FÖR HÄLSNING PÅ BLOGGEN OCH VIA MAIL DU ÄR SÅ HIMLA GOD:) Å vilka snygga champange glas vär har du fått tak i dom? Hur snygga som helst var dom:)
Jag som Kamilla bara dreglar!!!
STORT GRATTIS OCKSÅ TILL ENNU EN AWARD MEN DU ÄR VÄL VÄRD DOM ALLA I HOP:) Nu finns beskrivningen på hur man gör en väska på min blogg så välkommen in och hämta den å gör din egna väska nu, lycka till min vän:)
Önskar dig en underbar dag/ helg och sköt om dig min underbara kära vän. Massor massor med kramis från din lilla vän Inger