fredag 13 februari 2009

Julafton eller?????

Jag vet inte om det är Julafton eller vilken dag det
annars kan vara.
Men jag känner mig så j..... glad idag!!!
Jag har nämligen fått en masse fina saker!
Först detta helt underbara kort från min goa vän Inger!
Tillsammans med kortet fick jag mycket utstansat
som löv, svirvlar och annat härligt!
Här ett jättehärligt kort från vännen Lian.
Tillsammans med det fick jag min blomstans och ett
härligt paket som Lian köpt i USA.
Hot pepparmints chocolade mix.
Det ska bli kul att testa.
Jag ska ta kort på det sen så Ni får se hur fint det är.
Bara blev jag ledsen att jag inte fick prata med henne.
Hon hade varit här och lämnat paket på min dör!
Och det gulliga kort fick jag av min underbara
jobbar kompis och vän Camilla!
Utan henne vore livet bra trist!
Jag vill önska er alla en härlig fredag, själv får jag ta det
lugnt då jag skadat en hand.
Klumpig som jag är så slog jag i diskbänkens hörn,
och rev av en stor bit på ovansidan av handen.
Mer nytt kommer senara ikväll!
massor av kramar till er alla!
Lene


2 kommentarer:

Lena B E sa...

Hej vännen! Å fy vilken otur att du skulle skada handen!!! Hoppas det läker fort så du kan börja scrappa snart igen! Vilka fina presenter du har fått. Dom är du väl värd!! Jag skulle vilja ha din adress om du vill lämna ut den förstås. maila mej isf. Ger dig min mail adress igen; lenas.mail@telia.com Massor med krya på dig kramar från din vän Lena

Pernol sa...

Godafton! Vilka fina kort du har fått! Det är du värd! Kul med alla presenter därtill! Synd att du skadade handen. Hoppas den läker fort. Scrapping är ju som en drog som man måste bara göra! I alla fall för mig.:D

kram
din vän Pernilla