torsdag 15 januari 2009

Kort från en vän!

Detta helt underbara kort fick jag från min mycket
goda vän Inger!
Har Ni sett alla underbara detaljer som är så fint kombinerat ihop!

Jag tror aldrig jag sett ett så vackert kort och jag blev så
himla glad så jag inte riktigt vet hur jag ska uttrycka mig!
Tänk att det finns så underbara människor som du Inger!
Det ska tilläggas att jag fick många fina magnolia
att färglägga och använda. Så himla ku!!!
Du är världbäst!!!
Tack för att du är min vän!
Ha en underbar kväll alla mina vänner!
I morgon visar jag lite nya kort!
Kramizar från Lene

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket kort du fått, urtjusigt!

Ditt minialbum var verkligen alldeles lysande bra gjort.

Ha en skön o härlig helg!
Kram

Pernol sa...

Så snyggt kort du har fått !!! Vad avunsjuk jag blir. Lyllos dig!!!

kram
Pernilla

Anonym sa...

Hej hej igen,
ville bara säga att du är duktig på att skriva o skriver mycket fint.

Ha det bra!
*kram*

Anonym sa...

Åhhh så otroligt snyggt kort du har fått. Ha en bra dag imorgon och sköt om dig. KRAMIZAR Lena

Roza sa...

Hej!
Vilket kort, förstår att du blev glad.
Och jag vet att du talar om det för henne också, på ett väldigt fint sätt.
Kram i kylan från Roza

Petra sa...

Oh vilket vackert kort. Det får du ta och rama in. Men insidorna är ju lika fina som framsidan så det blir kanske svårt. Helt underbart är det i alla fall.
Kram och ha en skön helg.
Petra

Roza sa...

Ha en trevlig helg, min vän.
Kram röza

Erica sa...

Vilket vackert kort du fått. Inger är helt otrolig på dessa vintage korten.

DU får ha en skön och trevlig helg.
Kram Erica

Elzie sa...

Vilket vackert kort. Hon är duktig den där Inger, hi, hi.
Hoppas du får en bra helg.
kram Elzie

Lena B E sa...

Vilket ljuvligt kort!! Ha en underbar helg. Kramar Lena

Anonym sa...

TACK SNÄLLA MIN UNDERBAR VÄN FÖR DOM FINA ORDEN ÄR DET VERKLIGEN MIG DU SKRIVER OM! Du är en sådan fin vän, medmänniska och så himla omtänksam mot mig så jag var tvungen att ge uttryck för det på något sätt och då blev det ett kort. Om du blev glad för kortet så har jag fått fram det jag ville få fram. Sen så skriver du ALLTID så fina saker och så fina ord inte bara till mig men till alla andra du är så FANTASTISKT och jag vet att många flera med mig håller med mig om det:) Du är verkligen värd detta kort och mycket mycket mera för det du ger:) Ta hand om dig massor massor med kramar i från lilla Inger

Kamilla sa...

men sååå fint!!
Du har en god vän de må jag säga :D