lördag 13 december 2008

## NR. 24 ##

I dag mina vänner är det sista inlägget
i denna utmaning!
Ni har väll alla länkat till Grodans?
I morgon drar mina barnbarn vinnaren
& ett tröstpris!
Två lite annorlunda kort!
Det översta i ett annat förmat också!
Detta skickades till en mycket god vän,
som jag ville ge en skyddsängel till!
Ha en underbara Lucia mina härliga vänner.
Titta in imorgon kväll för att se vem som får paketet!
Jag har även lite mer julkort att visa.
Ska göra de sista klara idag!
Sen ska jag slöa och ta det lugnt några dagar
och bara besöka Ni andras blogger!
Må gott i snön så hörs vi!
Kramizar från Lene



11 kommentarer:

CamillaA sa...

Idag ska vi pyssla ska bli så kul..
Hoppas dom drar rätt vinnare ;-)
kram Camilla

Anonym sa...

Åhh så underbart fina kort. Det är så kul att kolla in din blogg för det finns alltid något att försjunka ner sig i:)
Självklart så har jag länkat till Grodans. De har mycket fint där:)
Ha en trevlig dag och helg.

KRAMIZAR Lena

Petra sa...

Vilka underbara kort Lene. Din vän som ska få skyddsängelkortet måste bli mycket glad. Det är så vackert.
Ha en skön Luciahelg.
Nu ska det bli spännande att komma in här imorgon kväll och se vems namn barnbarnen har dragit.
Ha det gott vännen.
Kram
Petra

Roza sa...

hej men så fina kort nu ska jag uy i boden och pyssla lite har knappt satt min fot där i veckan. kram roza

Anonym sa...

JAG LOVAR ER ALLA ATT JAG ÄR SÅ GLAD SOM EN MÄNNISKA KAN VARA JAG FICK KORTET MED SKYDDSÄNGELN OCH DET ÄR MYCKET MYCKET VACKRARE I VERKLIGHETEN JAG LOVAR ER:)
TACK snälla underbara Lene jag känner mig verkligen hedrad och så lyckligt lottad jag hoppas du forstår och vet det. Ditt kort har hedersplats här hemma och jag är så STOLT som en tupp att jag har fått det av dig;)Jag har fått värdens bästa Julklapp jag har fått din vänskap och det är värd så mycket så mycket och betyder så mycket för mig. Ditt Skyddsängel kort hjälper redan jag lovar dig!
I dag ska jag mysa, kramas med min underbara sambo och bara vara å få må så bra det bara går. Sen så ska jag dricka glögg för första gången detta året och tända ett av dina fina ljus och tänka på dig å önska dig allt gott för det är du värd!
VILKA UNDERBARA kort Lene jag håller med Lena det är ALLTID något att försjunka ner sig i här och allt är så himla fint. Jag fattar inte hur du orkar och har tid som även arbetar så mycket som du gör du måste vara en riktig hurtig gumma:)Det är krut i dig Lene:) Ta hand om dig själv och inte bara oss andra snälla, många många värma goa kramar från lilla Inger:)

Elzie sa...

Vad fina dom var.
Hoppas du har en bra lucia. Oooooh! Jag har ju glömt att länka men gör det nu istället. Längst upp på högersidan du Lene, ha, ha.
Kram Elzie

Anna Ekman sa...

Mmm, härliga och mysiga kort. Jag får tacka för tittarna på framförallt hela bunten med mysiga kort. :)

Anna Ekman sa...

Självklart har jag länkat till Grodans, bl.a. den 2 november och flera gånger innan det. :)

Li@n sa...

Nä jag är inte helt borta även om det nästan känns så ;o)
Ska åt ditt håll imorgon på jobb men hinner just inget mer än att jobba :(

Må så gott så länge!
Kram Lian
PS du har en liten pyttegrej att hämta hos mig!

Pernilla sa...

Väldigt fina kort du har gjort. Jag har länkat till Grodans.

Kram Pernilla.

Anonym sa...

ÅHH vilka fina kort!!!
Du är fantastisk!
Kramar Pia