måndag 10 november 2008

Award

Har Ni sett. Jag har fått hela TVÅ Awarder på samma gång.
Tack goa, snälla Inger Har Ni inte
besökt hennes blogg, då ska Ni absolut
göra det! Hon gör helt fantastiga saker!



Det blev plötsligt svårt att veta vem man ska
ge dessa två till!
Men jag vet tre tjejer som är så himla duktiga
att jag vill ge den till dem.
Först ut är
En suverän kortmakerska. Jag har lärt mig
Pop-up kortens svåra konst från henne.
Sen kommer Linda/Muhren
Hon är helt suverän på kort, hon är också
duktig på inredning ocg inte minst på att sy!
Därefter kommer Lena1971
Hon är en väldigt kreativ person som gärna
delar med sig av sina fina idéer.
Dom två sista vill jag ge till alla Ni tjejer som
håller ut i min bloggutmaning! Det är så
himla kul att Ni orkar vara med.
Men Ni ska veta att vinsten är värd att vänta på.
Den kommer sin sagt från Lucienne på Grodans.
Glöm nu inte att länka dit!
Ha en helt underbar dag!
Jag ska ha det, jag sitter här och är så glad!!
jag har nämligen världens bästa jobbar kompisar!!
Tack Camilla och Susanne, Ni är Guld värd!
Kramizar i massor från Lene

11 kommentarer:

Elzie sa...

Visst är det kul att få utmärkelser. Man blir varm i hela kroppen.
Hoppas du får en bra kväll.
Kram Elzie

Elzie sa...

Hej igen! Bara länka du på. Jag har faktiskt länkat dig till min andra blogg - utan att be om lov. Ber så hemskt mycket om ursäkt men jag tycker du gör så fina saker så jag ville vara säker på att hitta till dig igen. Här finns ju några bloggar i denna världen!
Kram Elzie

Anonym sa...

Blir så himla GLAD värje gång jag ser att du har varit och hälsat på för du skriver så himla fint till mig snälla goa människa. Om värden hade flera Lene så skulle det inte finnas så mycket lidande och krig här i värden! DU ÄR BARA BÄST du verkligen bryr dig om andra människor på ett ärligt sätt. Du säger att du har värdens bästa arbetskamerater och det är verkligen värdefullt men dom har jo dig som arbetskamrat så då är det nog inte så svårt att vara en bra arbetskamrat:)
DU ÄR VERKLIGEN VÄRD AWARDEN PÅ MÅNGA OLIKA SÄTT SKA DU VETA OCH DET ÄR INTE SVÅRT ATT VARA POSITIV MED EN MÄNNISKA SOM DU:)
Sköt nu om dig och ha en underbar kväll, jag väntar på en ny dag då dagen i dag inte har varit min dag men det är det som är så bra att man får en helt ny dag med nya möjligheter och nya utmaningar:)
MÅNGA STORA VÄRMA KRAMAR TILL DIG FRÅN MIG lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Tack för kommentaren i min blogg, har kikat runt på dina fina kort nu och ser att du gör massor!!
Självklart får man lifta...det är ju därför vi lägger ut våra alster ;0) Alltid kul att nån gillar det man gör, och säkert har jag hittat den idén nånstans i min tur...minns inte var man får allt ifrån.

Anonym sa...

Jag sitter o skrattar för mig själv när jag läst din kommentar hos mig :D
Jag menar att jag tycker mina kort ser likadana ut och som det är nu kommer jag inte igång alls. Jag blev sittande o tittar på Simon&Tomas, härliga grabs!

kram

Anonym sa...

Ja Isabelle kortet är till mitt underbara barnbarn som blir 1 år redan nu den 27 november, tiden går så himla fort!
DU INSPIRERAR MIG OCH LYFTER MIG OCKSÅ LENE OCH DU ÄR VÄRD VÄRT ENDA ORD OCH FLERA TILL:)
Vä rädd om dig du med min vän och hoppas att du får en underbar dag i morgon fylld med nya fina minnen många skratt och ny upplevelser att ta med dig:) Ska forsöka få ett par timmars sömn nu mens värk medicinen funkar så GOD NATT PÅ DIG underbara Lena från lilla Inger:)

Kamilla sa...

Du är så värd dem vännen
*kramar om*

Petra sa...

Grattis till din award. Om du kikar in hos mej har du något att hämta därinne också. Du är populär Lene, skulle man kunna säga.
Kramar
Petra

Petra sa...

Jag tänker på dej och hoppas du snart har det bättre igen. Livet är en berg och dalbana. Men om du säger att det går över igen så hoppas jag i alla fall att inget allvarligt hänt.
Kram, kram
Petra

Anonym sa...

TUSEN TACK Lene!
Jag är så hima glad för att jag har fått Award.
Ha en härlig dag imorgon.
KRAMIZAR Lena

Anonym sa...

TUSEN TACK Lene!
Jag är så hima glad för att jag har fått Award.
Ha en härlig dag imorgon.
KRAMIZAR Lena