fredag 31 oktober 2008

Tomorrow



Mina vänner nu är det dax att sätta upp en
minneslapp på datorn där det står!
http://leneskortblogg.blogspot.com/
För visst vill ni väll vara med att tävla om den fina
vinsten som kommer från Grodans Lucienne har
plockat ihop ett paket med helt underbara papper
och lite annat småt och gott!
Vässa tävlingsfingret nu och var beredd.
I morgon kommer första kortet.... eller kanske
något annat!?
Ha en underbar dag och välkommen tillbaka i morgon!
Kramizar från Lene

3 kommentarer:

Kamilla sa...

Oj så underbara Halloweenkort du gjort och ooo vad spännande det var ...kikar in i morgon :D
Kramar!!

Pernilla sa...

Jag väntar med spänning på vad som visas imorgon.

Anonym sa...

My oh my!
Du vet, jag är med. Jag snurrar ju ofta i din blogg så jag ska med glädje följa dina skapelser.

Kram o trevlig helg

Pssst... nej, vill inte ha snö så jag stannar här ; D